Ofte stillede spørgsmål
Herunder finder du svar på de mest almindelige spørgsmål.
Generelt
Er i en dansk virksomhed?
Ja. Vi er en dansk virksomhed, med hovedsæde i København, nærmere betegnet København SV. Vores lager er placeret i Brøndby, hvor alle ordrer bliver sendt fra.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer en række forskellige betalingsmetoder. Herunder kreditkort (Visa, MasterCard osv...), debetkort, Mobilepay og afdragsordning via AnyDay. Du kan også se de tilgængelige betalingsmetoder ved kassen.
Hvordan kontakter jeg kundeservice?
Vores kontakt information findes i bunden af hjemmesiden under "Kontakt os", helt i toppen (på computer) under “Brug for hjælp?”, eller på vores livechat. Det er også muligt at sende en direkte mail til os på: info@reliefr.dk
Hvordan kan jeg få opdateringer om nyheder, tilbud og kampagner?
For at modtage opdateringer om vores nyeste nyheder, tilbud og kampagner, kan du tilmelde dig vores VIP kundeklub på facebook, eller via vores nyhedsbrev på mail. Dette gøres ved at indtaste din e-mailadresse i tilmeldings feltet nederst, i højre hjørne på hjemmesiden.
Min rabatkode virker ikke?
Alle rabatkoder vil blive fratrukket ved betaling. Hvis ikke rabatten fratrækkes, kontroller dernæst følgende: Tjek at det er den rigtige kode, tjek at rabatkoden ikke er udløbet, tjek at det er de rigtige produkter du har i kurven. Hvis dette ikke løser problemet, kontakt dernæst vores kundeservice på info@reliefr.dk, eller via kontaktformularen på hjemmesiden.
Levering & retur
Hvornår kan jeg forvente at modtage min ordre?
Vores leveringstid er som udgangspunkt 1-2 hverdage, hvis man bestiller inden 14:00 en hverdag.
Hvad koster levering?
Vi tilbyder gratis fragt på alle ordre over 399kr. Prisen for fragt ved køb under 399kr er 19kr til pakkeboks.
Hvilke leveringsmuligheder tilbyder i?
Vi tilbyder forskellige leveringsmetoder, som alle kan ses ved betaling. På nuværende tidspunkt benytter vi GLS og bring, da vi har oplevet størst tilfredshed fra vores kunder, ved brug af dem.
Kan jeg afhente min bestilling?
På nuværende tidspunkt har vi desværre ingen fysisk butik, hvor man kan komme og afhente, eller se vores produkter. Hvis du er i tvivl om vores produkter er noget for dig, tilbyder vi 101 dages tilfredshedsgaranti. Så du kan altid prøve dem af med ro i maven.
Hvordan retunerer jeg et produkt?
Hvis du ønsker at returnere et produkt skal du kontakte vores kundeservice på: info@reliefr.dk eller via vores kontaktformular på hjemmesiden. Her vil vi guide dig til hvordan du laver et retur label. OBS: Reliefr betaler ikke returlabel.
Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en beskadiget eller forkert vare?
Vi beklager fejlen. Kontakt venligst vores kundeservice med det samme, og vi vil arrangere erstatning eller retur af den beskadigede eller forkerte vare. Vi beder dig muligvis om at fremsende billeder af problemet for at hjælpe os med at løse det hurtigst muligt.
Bestillinger
Hvordan ved jeg, om min ordre blev modtaget?
Efter at have placeret din ordre, vil du modtage en bekræftelses-e-mail med oplysninger om din ordre, herunder et ordrenummer. Kontroller din indbakke og spam-mappe for at sikre, at e-mailen er modtaget. Hvis mailen ikke er modtaget, kontakt da kundeservice.
Hvor finder jeg mit ordrenummer?
Dit ordrenummer finder du i din ordrebekræftelse, som du modtager på mail, umildbart lige efter bestilling. Hvis den ikke er til at finde, tjek da spam, eller uønsket mails.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre efter at have foretaget betaling?
Desværre kan vi muligvis ikke ændre eller annullere din ordre efter betaling, da vi stræber efter at behandle ordrer hurtigt. Hvis du har brug for ændringer, bedes du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt for at se, om der er noget, vi kan gøre.
Garanti & reklamationer
Hvilken garanti tilbyder i?
Da vi er så sikre på vores produkters positive virkning og gode kvalitet, tilbyder vi 30 dages tilfredshedsgaranti på alle produkter.
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl, eller skader begået ved forkert betjening af produktet. Ved reklamation vil virksomheden dække returomkostninger i et rimeligt omfang.
Hvordan er jeres reklamationsret?
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl, eller skader begået ved forkert betjening af produktet. Ved reklamation vil virksomheden dække returomkostninger i et rimeligt omfang.
Hvordan ombytter jeg et produkt eller hele bestillingen?
Ønsker du et, eller flere produkter ombyttet, kontakt venligst vores kundeservice på: info@reliefr.dk eller på kontaktformularen på hjemmesiden.
Hvordan for jeg refunderet mine penge ved returnering/reklamation?
Ønsker du refundering af dine penge, kontakt venligst vores kundeservice på info@reliefr.dk eller via kontaktformularen på hjemmesiden.
Vi behandler retur og reklamationssager dagligt, for at sikre den bedste oplevelse.
Når vi modtager varen på lageret, vil der typisk gå op til ca. 10 bankdage, før pengene er tilbage på din konto.
Produkter
(Fodmassagerulle) Hvordan fungere den?
Du sætter blot din fodmassagerulle på gulvet, så den er klar til brug. Derefter køre du dine fødder frem og tilbage for at give massage.
Den kan både bruges med og uden strømper. Vi anbefaler uden.
(Fodmassagerulle) Hvor lang tid skal man benytte den?
Hvis du har meget ømme fødder, anbefaler vi minimum 10 minutter om dagen. Der er ingen begrænsninger for hvor lang eller kort du skal bruge den.
Benyt vores Reliefr Fodmassagerulle når du føler at du har behov for en lækker massage.
(Fodlux Pro) Er der dansk brugervejledning?
Ja. Der medfølger en fysisk brugervejledning på dansk. Det er også muligt at få den tilsendt elektronisk, hvis den fysiske er gået tabt. Blot kontakt info@reliefr.dk eller via kontaktformularen på hjemmesiden.
(Fodlux Pro) Hvordan kan Fodlux Pro lindre kronisk smerte?
Fodlux Pro bruger avanceret teknologi til at målrette og lindre kronisk smerte i fødder, ryg og ben ved hjælp af varme og massage. Dette kan bidrage til at reducere smerte og øge komforten.
(Fodlux Pro) Er Fodlux Pro egnet til alle fodtyper?
Ja, Fodlux Pro har en fleksibel fodmassage, der er velegnet til alle fodtyper. Den er designet til at tilbyde komfort og lindring til en bred vifte af brugere.
(Hælesporestrømper) hvad er hælesporestrømper og hvad er dets primære funktion?
Hælesporestrømper er elastiske og designet til at forbedre blodcirkulationen i benene ved at anvende gradueret tryk. De reducerer hævelse, lindrer træthed og kan forebygge blodpropper. Ofte anvendt af dem med åreknuder eller i situationer med langvarigt stående eller siddearbejde.
(Hælesporestrømper) Hvordan kan hælesporestrømper lindre kronisk smerte?
Hælesporestrømper kan lindre kronisk smerte ved at forbedre blodcirkulationen, reducere hævelse og give støtte til muskler og led. De hjælper også med at forebygge yderligere skade.
(Pad pro) Hvad er Pad Pro og dets primære funktion?
Pad Pro er en avanceret helkrops massagemåtte, der primært bruges til at forbedre blodcirkulationen, lindre smerter og giver velvære. Dette opnås ved hjælp af hypertermi varme og en lang række massagefunktioner. Den har også en række andre fordele, såsom at reducere stress og giver en beroligende effekt på krop & muskler
(Pad Pro) Er Pad Pro egnet til alle kropstyper?
Ja, Pad Pro har en fleksibel massage, som er velegnet til alle kropstyper. Den er designet til at tilbyde komfort og lindring til en bred vifte af brugere.
Hvor finder jeg yderligere information omkring et produkt?
Hvis du har yderligere spørgsmål om vores produkter, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@reliefr.dk eller se vores produktbeskrivelser, som normalt indeholder detaljerede oplysninger om størrelser, materialer, brugsanvisninger og meget mere.